niedziela, 20 listopada 2016

Czarno na białym

"Kobiety myślą o wszystkich kolorach z wyjątkiem braku koloru. Powiedziałam, że czerń ma to wszystko. Biel też. Ich piękno jest absolutne. To jest idealna harmonia." - Coco Chanel

Heeej,

Musicie mi przyznać, że w szafie każdej z was znajdzie się chociaż jedna czarna rzecz ;) Ja osobiście ją kocham i nie powiecie mi, że istnieje bardziej ponadczasowy kolor od czerni ;) Dla mnie jest niezastąpiona. Przygotowałam dla was stylizację, która pokazuje, że czarno, nie znaczy nudno! To właśnie ona sprawia mi przyjemność i radość, że mogę być w nią ubrana :) Myślę, że dodaje nam klasy i elegancji, a jej uniwersalizm pasuje do każdej z was :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  /płaszcz - zara/ /sukienka - bershka/ /torebka - zara/ /okulary - zara/ /choker - top shop/ /buty - zara/

Kochacie czerń tak samo jak ja? ;)



31 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytat na początku świetny!
    CO do czerni - uwielbiam, ale ostatnio o dziwo mam coraz więcej kolorów w szafie :)
    Stylizacja bardzo fajna, ale sama raczej bym się tak nie ubrała.
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. U mnie czerń to 90% ubrań. Niezmiennie od kilkunastu lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your shoes *_* You look amazing!!
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny plener do zdjęć! Ładny outfit !

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Czerń jest idealna. Ostatnio się przerzucam na ubrania czarno-białe. Śliczne zdjęcia!
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Tak,czerń to podstawa mojej garderoby ,haha,nie przepadam za ubiorem krzykliwym ,raczej ubieram kolory stonowane. W mojej szafie roi się od czerni ,szarości i beżu :)
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się w 100%, ja ponad połowę swojej szafy mam zapełnioną ubraniami w czarnym kolorze, super stylizacja i przepiękne paznokcie



    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czerń i chętnie ją noszę. Co prawda rzadko ubieram się cała na czarno, ale tak też się zdarza ;)
    W tej stylizacji wyglądasz bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Blog jest cudowny, każdy post z osobna również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdjęcia Wow jestem pod wrażeniem
    obserwuję i zapraszam do mnie
    https://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, czerń to moje drugie imię. A tak już całkiem poważnie jestem absolutnym zwolennikiem klasycznych barw. Zawsze można łatwo zgrać otd oraz wyglądać dobrze.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, ja kocham czarny, pasuje do wszystkiego a po za tym sprawia, że wydajemy się szczuplejsi.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja z pełna klasá !!! Pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie piękne zdjęcia! marze o takiej profesionalnej sesji
    zgadzam się w 100%- uwielbiam czerń i nie jest ona pod żadnym pozorem nudna. Wystarczy dobre dobranie dodatków i wszystko nabiera smaku. Według mnie świetnie u ciebie to wygląda :)

    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, klasa! Wszystko mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great sunnies!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice outfit

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. Większość moich ubrań to właśnie czerń, bo kocham tą głębię! Śliczne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne okulary, chcę takie <3 i ta torebka <3 cudna stylizacja ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wpadłam na Twojego bloga, zobaczyłam i na pewno zostanę na dłużej!
    Bije z Ciebie moc pozytywnej energii i widać, że to co robisz sprawie Ci radość! :D
    Życzę powodzenia w dalszym pisaniu i możesz zapisać mnie już na listę wiernych zaglądaczy tutaj! :p
    Zapraszam również do siebie : www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też zostaję z Tobą, bardzo mi się tu podoba :) Obserwuję z przyjemnością :) Pzozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealny cytat! Piękne zdjęcia :) Też lubię kolor czarny, ale nie ubieram się całkowicie na czarno, bo niestety jestem bardzo blada :D

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również kocham czarne rzeczy i mam ich pełno! Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń